.::دیدار با یار::.

یازدهم ارديبهشت ماه سراسر فارس ميعادگاه و كلاس درسي به وسعت همه قلب هاو به روشني چشمهاي مردمی بود كهبانخستين درخشش انوار آفتاب براي ديدارباخورشيدي ازجنس معنويت و آموزگارپاكيها در حركت و تکاپو بودند.
چهزيبا نجوا ميكردند" خوشا چشمي كه رخسار تو بيند" خنكاي صبحگاه ارديبهشت شيراز،برپايي كلاس درسي از تبار نور در چمن ورزشگاه را به انتظار نشسته بود.
یازدهم ارديبهشت ماه شيراز، پا به پاي تمام پنجرههايي كه به صبحگاهان شوق گشوده ميشود، ميزبان صميميت آب، آيينه و آفتاب شد.
به ابتداي مسیر استقبال(چهار راه زند) كه رسيدم، پارچه نوشتهها خبر ازمسير عبور يار مي داد" مولا و مقتدايم سيد علي خوش آمدي"، " شهيدان برخيزيد به مقدمش گل ريزيد نور جلي ميآيد سيد علي ميآيد"از خيابانهايي كه منتهي به فضاي چمن ورزشگاه حافظیه میشد... خيل عظيم مردم با پاي پياده همچون رودي براي رسيدن بهدريا در تب و تاب بود. مسير حركت، عاشقان ديدار يار در سراشيبي و تو گويي نيرويي پنهان شدت حركتها را قوت ميبخشيد، انگار همه ميدويدند.
زبان دل خيل جوانان و مردم مشتاق و چشم انتظار يار، بر پوسترهاي بزرگ و كوچك، تابلو زيبايي از تعبير عشق و دلدادگي بود، دوست دارم گوشهاي از اين همه راز و نياز خالصانه را كه از سپيدي قلب هايشان راه به سپيدي كاغذ گشوده را به حافظه بسپارم. و ميخوانم" آمدي رهبر بهشت شدي/ عيد تقويم سرنوشت شدي... و اينكه گرچه شيراز فيض عالم داشت/ ابر باراني تو را كم داشت
اردیبهشت در شیراز و فارس هواي عشق جاري بود،اردیبهشت ماه دم گرم و مسيحايي يار گرمتر از گرماي خورشيد بود...
سكوها و فضاي سبز ورزشگاه حافظیه شيراز مملو از مردمی بود كه از همه شهرستانهاي فارس براي ديدار با مقتداي خويش گام در فضا و هواي كلاس عشق نهاده بودند.
و...
پایان مراسم و در مسيرپرازدحام بازگشت،برخي ميگفتند، توفيقي نصيبمان شد، شايد تا آخر عمر هرگز رهبر را نبينيم اما ما همچنان اميدواريم كه نعمت حضور پير فرزانه و رهبر فرهيخته انقلاب براي ما و استان ما و شهر ما جاويدان و هميشگي باشد....
» حضور نماينده رهبر انقلاب در علامرودشت
نماينده اعزامي مقام معظم رهبري به بخش علامرودشت در شهرستان لامرد فارس گفت: مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه،استحقاق دارند كه خدمات رساني بيشتري به آنان شود.
به گزارش ايرنا،حجتالاسلام والمسلمين حسين رحماني، يك شنبه شب در جمع مردم علامرودشت شهرستان لامرد افزود: مسوولان بايدبيش از گذشته احساس مسووليت كنند و براي اجراي اوامر مقام معظم رهبري در جهت رشد و شكوفايي و بهره وري بيشتر گام بردارند.
وي اضافه كرد: تمام مشكلات مردم ثبت و ضبط شدهو به محضر مقام معظم رهبري خواهد رسيد.
وي با گراميداشت سفر رهبر انقلاب به فارس ادامه داد: يكي از بركات مهم سفر مقام معظم رهبري به استانها ، بررسي مشكلات با حضور مسوولان است.
|
گزارش تصویری: سفر مقام معظم رهبری به فارس | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















اين وبلاگ را صميمانه تقديم ميكنم به تمامی مردم خونگرم جنوب فارس خصوصا مردم بخش علامرودشت.اميدوارم نام منطقه جنوب فارس همچنان باقي و جاويد بماند.هر کجای این مرز و بوم که هستید موفق و پیروز باشید