.::پرواز بشقاب پرنده بر فراز بوشهر و شهرهای ایران::.
پرواز اشیای نورانی موسوم به بشقاب پرنده بر فراز بوشهر
س.س: ماجرای بشقاب پرنده ها و مثلث برمودا از جالب ترین موضوعاتی بود که ذهن ما را در کودکی به خود مشغول کرده بود.
این پدیده های عجیب و غریب همیشه سوال برانگیز و صحبت کردن و گمانه زنی در مورد آن بسیار جالب بود.
در سال های اخیر اما با واژه جدیدی رو به رو شده ایم که گریبان ما ایرانی هارا هم گرفته است:
پدیده «اشیاء نورانی»
سه یا چهار سالی می شود که هر چند وقت یکبار خبر می رسد در نقطه ای از ایران، اشیا نورانی دیده شده اند. مردم هر منطقه مشاهدات جالب خود را از رویت پرنده های نورانی تعریف می کنند. اما هیچ کسی پاسخ مشخصی برای این پدیده ندارد.نیروی هوایی ایران از شناخت آن عاجز است و مسئولان دولتی هم خودشان آنقدر مات و مبهوت هستند که ترجیح می دهند با سکوت از کنار قضیه عبور کنند و واکنشی به آن نشان ندهند. با این حال همیشه برای من این سوال وجود داشت که اشیاء نورانی چه ویژگی هایی و از نظر ظاهر چه ابعادی دارند. در این مدت عکس های منتشره از اشیا نورانی آنقدر مبهم و غیر شفاف بود که چیزی از کنجکاوی آدم کم نمی کرد.
با این حال همیشه این امید را داشتم که روزی تصویر شفافی از بشقاب های پرنده ببینم.
هفته گذشته که یکی از رفقا به بوشهر رفته بود ارمغان جالبی از سفر خود برایمان آورد. ظاهرا در چند ماه گذشته پرواز اشیاء نورانی بر فراز شهر بوشهر افزایش یافته و در یکی از این پرواز ها فردی موفق می شود تصویر روشن، واضح و شفافی از بشقاب های پرنده شکار کند و این تصاویر هم اکنون به صورت بلوتوث در دست شهروندان بوشهری در حال چرخش است و حالا با بازگشت دوستمان از بوشهر، تصاویر به دست ما هم رسیده است.
اگر علاقه مندید واضح ترین تصویر ممکن را از بشقاب های پرنده ببینید می توانید به این لینک (در صورتی که لینک مربوطه باز نشد خبرم کنید) مراجعه کنید. جالب است که در سایت یوتیوب تصاویر زیادی از اشیا نورانی وجود دارد اما هیچ یک از آن ها وضوح فیلمبرداری بوشهر را ندارد و در هیچ یک از فیلم های دیگر نمی شود با دقت، تمام ابعاد و جرییات بشقاب پرنده را رویت کرد.
نکته جالب این جا است که شی نورانی در تصویر ضبط شده نه در فراز آسمان ها، بلکه در فاصله ده متری از سطح زمین دیده می شود. تصویر ضبط شده بسیار کوتاه است و با اینترنت بی کیفیت ایران هم قابل مشاهده است.
نکته قابل توجه در این تصویر این است که به نظر می رسد شی نورانی با موادی استتار شده است و بدنه این شی قابل رویت نیست، گویی با شاخه های درخت روی آن را پوشانده اند و در نتیجه حجم هندسی دقیقی ندارد چرا که زائده هایی روی آن قابل تشخیص است.
پیشنهاد می کنم این فیلم را چندین و چند بار ببینید و حس کنجکاوی خود را تا حدی ارضاء کنید!(اگه توجیهی برای این فیلم داشتین حتما مطرح کنید!!!)
رویت «بشقاب پرنده» در آسمان شهرهای مرکزی ایران:
آمادگی نیروی هوائی برای شلیک به اشیاء پرنده مرموز و ناشناخته
نیروی هوائی جمهوری اسلامی اعلام کرد دستور دارد به اشیاء پرنده ناشناخته و مرموز که در آسمان شهرهای مرکزی، به خصوص اصفهان و نطنز بر فراز تاسیسات اتمی ایران مشاهده می شوند، شلیک کند.
اخبار مطالعه درباره بشقاب پرنده زماني منتشر ميشود که تب تماشاي آسمان ايران را فرا ميگيرد. اين هفته، خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد که نيروي هوايي ايران دستور گرفته است به هر جسم ناشناخته يا مظنون در حريم فضايي ايران شليک کند؛ اين درحالي است که رسانههاي دولتي ايران از پرواز اشيائي در نزديکي تاسيسات هستهاي کشور خبر ميدهند. روزنامه رسالت گزارش داد: پرواز اشياي ناشناخته در حريم هوايي کشور در هفته هاي اخير افزايش يافته. اين اشيا برفراز استانهاي بوشهر و اصفهان ديده شدهاند. تاسيسات هستهاي ايران در هر دو اين استانها مستقر است. کريم قوامي از مقامات نيروي هوايي ايران به روزنامه رسالت گفت: ما از تاسيسات هستهاي خود دربرابر هرگونه تعرضي دفاع خواهيم کرد. وي افزود: نيروي هوايي ايران هوشيار است و آماده انجام وظايف و مسئوليتهاي خود. رسالت همچنين از رويت اشياي نوراني در آسمان نزديک نطنز، محل اجراي برنامه غني سازي اورانيوم ايران خبرداد. گفته ميشود يکي از اين اشيا منفجرشده و وحشت زيادي بين اهالي منطقه پديد آورده است. به گزارش پايگاه خبري اينترنتي ورد نت ديلي، ايران دستخوش هيجان ناشي از رويت دهها شي نوراني عجيبي است که ميگويند هر ساله در آسمان اين کشور ديده ميشوند. بهار امسال تلويزيون دولتي ايران از ظاهر شدن يک قرص سفيد درخشنده در حال پرواز برفراز تهران گزارش داد. همچنين گزارش شده است مردم در هشت شهر، سراسيمه به خيابانها ميآمدند تا شيء فرازميني درخشاني را تماشا کنند که از پس ابر بيرون ميآمد و باز پنهان ميشد. خبرگزاري ايرنا همچنين از پديدار شدن شياي رنگي با پرتوهاي سبز، قرمز، آبي و ارغواني در آسمان شهرهاي شمالي غربي، تبريز و اردبيل، و نيز استان گلستان در حاشيه درياي خرز گزارش داد. علاوه بر ايراني ها، شهروندان اندونزي، چين و استراليا هم شماري از اين به اصطلاح بشقاب پرنده ها را ديده اند که شايد بعضي شهاب سنگ باشند. اوايل امسال، نيروي هوايي مکزيک فيلم ويديويي اي از 11 شي ناشناخته پرنده پخش کرد که فقط با دوربين هاي مادون قرمز قابل روئيت بودند. گزارش شده که اين اشيا گرد يک هواپيماي تجسسي نظامي پرواز ميکردند. جيمي موسان، روزنامه نگاري که درباره بشقاب پرنده ها تحقيق ميکند، به خبرنگاران گفت: اين اشيا از آن رو هوشمند به نظر ميرسند که مسيرشان را تغيير ميدادند و هواپيمايي را که تعقيبشان ميکرده در محاصره ميگرفتند. موسان پس از نمايش 15 دقيقه فيلم ويدیوئي گفت: آنها از ديده نميشدند ولي آنجا بودند؛ هيچ ترديدي در اين باره نيست. آنها وزن داشتند، انرژي داشتند و حرکت ميکردند. به گزارش خبرگزاري رويتر يکي از خلبانهاي نيروي هوايي مکزيک با ديدن آنها، فرياد زد: «ما تنها نيستيم».
لینک مربوط به فیلم تصحیح شد.
دانلود کلیپ پرواز بشقاب پرنده بر فراز آسمان بوشهر با فرمت MP4
اين وبلاگ را صميمانه تقديم ميكنم به تمامی مردم خونگرم جنوب فارس خصوصا مردم بخش علامرودشت.اميدوارم نام منطقه جنوب فارس همچنان باقي و جاويد بماند.هر کجای این مرز و بوم که هستید موفق و پیروز باشید