.::تشییع پیکر پاک شهید در علامرودشت::.
چهارشنبه ۲ تیرماه ۱۳۸۹-پایگاه اطلاع رسانی بچه های علامرودشت
پيكر پاک بسیجی شهيد محمد پاسلاری که 26 سال قبل در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسیده بود صبح امروز چهارشنبه 2/4/89 پس از برگزاری مراسم وداع با این کبوتر سبکبال و گذشتن از بخش علامرودشت در ميان حزن و اندوه قشرهاي مختلف مردم روستاهای تابعه تشييع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بچه های علامرودشت پیکر این شهید سرافراز روز پنج شنبه 3/4/89 پس از تشيع بر روی دوش مردم لامرد ساعت 30/7 صبح به زادگاهش کهوردان منتقل و در گلزار شهدا به خاك سپرده شد.

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۰۴/۰۲ ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ توسط سید مصطفی حسینی نژاد
|
اين وبلاگ را صميمانه تقديم ميكنم به تمامی مردم خونگرم جنوب فارس خصوصا مردم بخش علامرودشت.اميدوارم نام منطقه جنوب فارس همچنان باقي و جاويد بماند.هر کجای این مرز و بوم که هستید موفق و پیروز باشید