.::برگزاری مراسم عبادی اعتکاف خیرگو::.
برگزاری مراسم عبادی و روحانی اعتکاف
ماه مبارک رمضان در دهستان خیرگو
اعتکاف، محو خود خواهى در امواج بلند خداگرایى و خدمت به امت اسلامى است. اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است. عبادتى مستحبى و تقرب جویانه و داوطلبانه است که روزه روز سوم آن رنگ وجوب مى گیرد.
به گزارش خبرنگار افتخاری باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان لامرد،مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان به همت هیئت فرهنگی مذهبی منتظران مهدی موعود(عج) حسینیه شهید محمود باقری خیرگو در مسجد سیدالشهداء(ع) این دهستان برگزار شد و معتکفین با قرائت قرآن، دعا و تضرع به پیشگاه الهی جان و روح خود را در دریای بیکران الهی شستشو دادند.
این مراسم با شکوه بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و به صورت ثبت نام عموم با شرکت 33 نفرمعتکف که از مجموع 15 نفر برادران و 18 نفر نیز از خواهران از سحر روز21 ماه رمضان شروع و تا افطار روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.
لازم به ذکر است در طول برگزاری مراسم علاوه بر اقامه نماز جماعت، مسائل شرعی و اهمیت موضوع اعتکاف توسط روحانی مستقر این دهستان جناب حجه الاسلام رنجبر برای معتکفین تشریح گردید.
برنامه های دیگری نیز از قبیل سخنرانی،جلسات ختم قرآن و مراسمهای شبهای احیاء قدر زینت بخش این مراسم عبادی خواهد بود.
تصاویر مراسم


اين وبلاگ را صميمانه تقديم ميكنم به تمامی مردم خونگرم جنوب فارس خصوصا مردم بخش علامرودشت.اميدوارم نام منطقه جنوب فارس همچنان باقي و جاويد بماند.هر کجای این مرز و بوم که هستید موفق و پیروز باشید